![]() Στην αρχή για μένα ήταν ένα ξάφνιασμα, όταν μου έγινε η πρόταση, όπως και για σένα φαντάζομαι ο τρόπος που επικοινωνούμε. Πώς είναι δυνατόν σκέφτηκα, να παίξουμε σ’ έναν αγώνα με άνισους όρους, πώς είναι δυνατόν ν’ αντιπαλέψουμε τα παιχνίδια της πολιτικής, πώς να τα βάλουμε με το Μινώταυρο της εξουσίας; Θα χαθούμε, σκέφτηκα στο λαβύρινθο και στις παγίδες της αγοραίας πολιτικής. Θα βάλουμε σε πλειστηριασμό και έκπτωση, Ιδέες και Αρχές, Πιστεύω και Οράματα, παλιούς αγώνες και μνήμες. Όμως ο φίλος μου ο Τάσος ο Κουράκης, Καθηγητής Ιατρικής και χρόνια συναγωνιστής στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες, επέμεινε. «Πρέπει, μου έλεγε όλοι εμείς οι καθημερινοί άνθρωποι που δεν έχουμε σχέση με τα παιχνίδια της διαπλοκής και των μεγάλων συμφερόντων, που είμαστε δέκτες της αγωνίας και του προβληματισμού του διπλανού μας, ν’ αντιπαλέψουμε την απαξίωση της πολιτικής με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ - άλλωστε κατά τον Αριστοτέλη, ...Η πόλη είναι δομημένη πολιτική... Θα αντιπαραθέσουμε απέναντι στους επαγγελματίες της πολιτικής την εντιμότητα και το ήθος. Απέναντι στις μεγαλοστομίες, στις υποσχέσεις και στα παραμύθια τους, θα προβάλουμε ιδέες και πολιτικές απαντήσεις με επιστημονική επεξεργασία για τα μεγάλα προβλήματα αυτής της πόλης. Θα συγκρουστούμε με κατεστημένα συμφέροντα και θα ζητήσουμε τη συμμετοχή όλων για να γίνει η πόλη μας μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη αντάξια της Ιστορίας της και του ρόλου που έχει να παίξει σήμερα». Και με έπεισε. Το όνομα της Κίνησης είναι «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ», γιατί πιστεύουμε ότι μόνο η «ενεργή συμμετοχή» η δική σου, η δική μου, όλων μας είναι αυτή που μπορεί ν’ αντισταθεί σ’ εκείνους που καθορίζουν το μέλλον μας ερήμην μας. Σ’ αυτούς που «κατάφεραν» να κάνουν τη Θεσσαλονίκη πρώτη πόλη σε ατμοσφαιρική ρύπανση στην Ελλάδα, γκρίζα τσιμεντούπολη με το μικρότερο δείκτη πρασίνου απ’ όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις, με τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα, πρώτη στην ανεργία, φτωχό συγγενή του Αθηνοκεντρικού κράτους. Ενσωματώσαμε ακόμη στις θέσεις και στις ιδέες μας, τις οικολογικές ευαισθησίες όλων μας, μαθαίνοντας από την πείρα και τους αγώνες του Παγκόσμιου Οικολογικού Κινήματος. Άνθρωποι ίσως ρομαντικοί, όμως πεπεισμένοι ότι η πόλη μας μπορεί και πρέπει ν’ αλλάξει. Εγώ, Εσύ, Εμείς, που είμαστε στο περιθώριο της πολιτικής που δεν μετέχουμε στις τελετές και τις παράτες της εξουσίας, αλλά αγωνιούμε για το μέλλον αυτής της πόλης, πρέπει ν’ αντισταθούμε στην παραπέρα υποβάθμισή της. Όλοι εμείς λοιπόν που μετέχουμε σ’ αυτή την Κίνηση θέλουμε και εσένα κοντά μας. Πέρα από την εκλογική μάχη και το αποτέλεσμα θέλουμε να υπάρξει συνέχεια. Θέλουμε βοήθεια, ενεργό συμμετοχή και στήριξη στις ιδέες και στους αγώνες μας. Σ’ ευχαριστώ |
Designed and developed by Homo Ecumenicus Η μουσική υπόκρουση σ' αυτή τη σελίδα είναι μια midi version του τραγουδιού του Ιωαννίδη Νικόλαου A fading world από το δίσκο Be a master of your fate! |