
Αγαπητοί φίλοι Πιστεύουμε ότι οι δυνατές καθαρές, άφθαρτες φωνές για μια άλλη Θεσσαλονίκη των πολιτών δεν πρέπει να λείψουν από το νέο Δημοτικό Συμβούλιο. Ο γόνιμος εναλλακτικός προβληματισμός, όπου εκτός από το μαύρο-άσπρο μπορεί να προσφέρει στο διάλογο την παλέτα με τα χρώματα της φύσης και της ζωής είναι όσο ποτέ αναγκαίος στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Πέρα από τις φωταγωγημένες πλατείες και τις κοσμικές εκδηλώσεις υπάρχει η «άλλη Θεσσαλονίκη». Αυτή των ενεργών πολιτών, των κινημάτων, των δημιουργικών συλλογικοτήτων, των πρωτοβουλιών. Υπάρχει η Θεσσαλονίκη όλων αυτών που αγωνίζονται χρόνια τώρα για τα ζητήματα πολέμου, καταπολέμηση της ανεργίας, κοινωνικών ασφαλίσεων, μιας καλύτερης κοινωνίας αλλά και εκείνων που αποστρέφουν το πρόσωπό τους από τα παιχνίδια της εξουσίας και τις διαπλοκές των πολιτικών. Μ’ αυτούς είμαστε! Η καθημερινή ζωή στην πόλη μας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το βιώνουμε καθημερινά, μας πικραίνει, μας εξοργίζει, μας προβληματίζει. Όμως η συνεχής απαξίωση του θεσμού της Αυτοδιοίκησης εξαιτίας των εκπροσώπων της στην Δημοτική Αρχή και των επιλογών τους, οδηγεί όλους εμάς σε αποστασιοποίηση - παραίτηση από τα κοινά και δεν αφήνει περιθώρια αυτενέργειας. Έτσι όμως η ζωή μας θα συνεχίσει να υποβαθμίζεται στο βωμό των παιχνιδιών πολιτικής εξουσίας, οικονομικής ισχυροποίησης υπερφίαλων αλλά εύηχων μεγαλοϊδεατισμών για το μέλλον της πόλης μας. Η μέχρι τώρα Δημοτική αρχή βολεύονταν στον περιθωριακό ρόλο που της όριζε η Κεντρική εξουσία και το Αθηνοκεντρικό κράτος, αρκούνταν σε εύκολα έργα βιτρίνας και εντυπωσιασμού, προτείνοντας παράλληλα σαν μοντέλο ανάπτυξης της πόλης, την ποσοτική μεγέθυνση και τον γιγαντισμό. Απέναντι σ’ αυτά, εμείς όλοι, που απαρτίζουμε τη Δημοτική Κίνηση των Πολιτών και της Οικολογίας, πιστεύουμε ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν τα περιθώρια αναστροφής αυτής της πραγματικότητας προτείνοντας την εξέλιξη της πόλης μας με ποιοτικά χαρακτηριστικά, με σεβασμό στον Άνθρωπο, το φυσικό περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά. Μια εξέλιξη με κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη που θα αξιοποιεί τη σημαντική θέση της πόλης σε σχέση με την υπόλοιπη ενδοχώρα. Μπροστά στις νέες ευκαιρίες αλλά και στους κινδύνους που δημιουργούν οι ταχύτατες αλλαγές στον Ευρωπαϊκό χώρο, η Θεσσαλονίκη οφείλει να βρει τη θέση της στον χάρτη των ευρωπαϊκών πόλεων και να λειτουργήσει ως οικονομικό, διοικητικό, εκπαιδευτικό και πολιτιστικό κέντρο, πεδίο Ειρήνης, γνώσης και πολιτισμού.
|
Designed and developed by Homo Ecumenicus Η μουσική υπόκρουση σ' αυτή τη σελίδα είναι μια midi version του τραγουδιού του Ιωαννίδη Νικόλαου A fading world από το δίσκο Be a master of your fate! |