| Αγαπητοί
φίλοι:
Η
καθημερινή ζωή στην πόλη μας
δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το
βιώνουμε καθημερινά, μας
πικραίνει, μας εξοργίζει, μας
προβληματίζει.
Η μέχρι
τώρα Δημοτική αρχή βολεύονταν
στον περιθωριακό ρόλο που της
όριζε η Κεντρική εξουσία και το
Αθηνοκεντρικό κράτος,
αρκούνταν σε εύκολα έργα
βιτρίνας και εντυπωσιασμού,
προτείνοντας παράλληλα σαν
μοντέλο ανάπτυξης της πόλης,
την ποσοτική μεγέθυνση και τον
γιγαντισμό.
 
Απέναντι
σ’ αυτά, εμείς όλοι, που
απαρτίζουμε τη Δημοτική Κίνηση
των Πολιτών και της Οικολογίας,
πιστεύουμε ότι ακόμα και
σήμερα υπάρχουν τα περιθώρια
αναστροφής αυτής της
πραγματικότητας προτείνοντας
την εξέλιξη της πόλης μας με
ποιοτικά χαρακτηριστικά, με
σεβασμό στον Άνθρωπο, το φυσικό
περιβάλλον και την πολιτιστική
μας κληρονομιά. Μια εξέλιξη με
κοινωνική συνοχή και
αλληλεγγύη που θα αξιοποιεί τη
σημαντική θέση της πόλης σε
σχέση με την υπόλοιπη ενδοχώρα.
Οραματιζόμαστε
ένα Δήμο που να
διασφαλίζει ποιότητα στην
καθημερινή ζωή των πολιτών. Ο
καθαρός αέρας και το νερό, η
υγιεινή διατροφή, το πράσινο
και η σωστή κατοικία δεν είναι
πολυτέλεια. Είναι οι
παράγοντες που διαμορφώνουν
την καλή σωματική και ψυχική
μας υγεία. Όσο θα αυξάνει η
ατμοσφαιρική ρύπανση και δεν
θα επαρκεί το πράσινο στην πόλη
μας, όσο ο Θερμαϊκός θα είναι
βούρκος και τα τρόφιμα που θα
κυκλοφορούν θα είναι γεμάτα
ορμόνες, φυτοφάρμακα και
μεταλλάξεις τόσο θα
χειροτερεύει το επίπεδο υγείας
μας, η ποιότητα ζωής μας.

Προώθηση
της ιδέας δημιουργίας Τραμ και
ανάπτυξης αξιόπιστων μέσων
μαζικής μεταφοράς για την
αντιμετώπιση του οξύτατου
κυκλοφοριακού προβλήματος στο
κέντρο της Θεσσαλονίκης, που
ρυπαίνει το περιβάλλον,
σκοτώνει την ψυχική ισορροπία
των πολιτών και οδηγεί σε
βέβαιο οικονομικό μαρασμό τον
επιχειρηματικό κόσμο.

Δημιουργία
υποδομών για ουσιαστικές
ευκαιρίες δημιουργικής
απασχόλησης στα παιδιά, ώστε
μέσα από τη μόρφωση και την
ψυχαγωγία να καλλιεργήσουν τα
επιμέρους ταλέντα τους, σε
επίπεδο γειτονιάς.
|