Sophocles

OEDIPUS THE KING

Original Greek text

1-254 ___255-511___512-770___771-1019___1020-1236___1237-1530

Edited by Ioannidis Nikolaos

N. Ioannidis  is a composer, lyricist, guitar soloist and multi-instrumentalist performer (BA Music & Media Studies, MA Digital Media Studies, currently doctoral candidate in Musicology at the University of Sussex) who is researching ancient Greek music and its relationship with all musical cultures, that have been subject to classical Greek cultural influence.

Listen also to an audio sample of Ioannidis' English opera  OEDIPUS REX

(If the Greek text below is not displayed correctly, set  the encoding of this page to Greek: View>Encoding>Greek)

ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ, ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ
   

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΔ' ΕΙ ΓΑΡ ΗΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΗ ΘΕΗΛΑΤΟΝ, 255
ΑΚΑΘΑΡΤΟΝ ΥΜΑΣ ΕΙΚΟΣ ΗΝ ΟΥΤΩΣ ΕΑΝ,
ΑΝΔΡΟΣ Γ' ΑΡΙΣΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ Τ' ΟΛΩΛΟΤΟΣ,
ΑΛΛ' ΕΞΕΡΕΥΝΑΝ. ΝΥΝ Δ' ΕΠΕΙ ΚΥΡΩ Γ' ΕΓΩ
ΕΧΩΝ ΜΕΝ ΑΡΧΑΣ ΑΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ,
ΕΧΩΝ ΔΕ ΛΕΚΤΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΧ' ΟΜΟΣΠΟΡΟΝ,
260
ΚΟΙΝΩΝ ΤΕ ΠΑΙΔΩΝ ΚΟΙΝ' ΑΝ, ΕΙ ΚΕΙΝΩ ΓΕΝΟΣ
ΜΗ 'ΔΥΣΤΥΧΗΣΕΝ, ΗΝ ΑΝ ΕΚΠΕΦΥΚΟΤΑ.
ΝΥΝ Δ' ΕΣ ΤΟ ΚΕΙΝΟΥ ΚΡΑΤ' ΕΝΗΛΑΘ' Η ΤΥΧΗ.
ΑΝΘ' ΩΝ ΕΓΩ ΤΑΔ', ΩΣΠΕΡΕΙ ΤΟΥΜΟΥ ΠΑΤΡΟΣ,
ΥΠΕΡΜΑΧΟΥΜΑΙ ΚΑΠΙ ΠΑΝ ΑΦΙΞΟΜΑΙ,
265
ΖΗΤΩΝ ΤΟΝ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ ΛΑΒΕΙΝ,
ΤΩ ΛΑΒΔΑΚΕΙΩ ΠΑΙΔΙ ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΤΕ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕ ΚΑΔΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ Τ' ΑΓΗΝΟΡΟΣ.
ΚΑΙ ΤΑΥΤΑ ΤΟΙΣ ΜΗ ΔΡΩΣΙΝ ΕΥΧΟΜΑΙ ΘΕΟΥΣ
ΜΗΤ' ΑΡΟΤΟΝ ΑΥΤΟΙΣ ΓΗΣ ΑΝΙΕΝΑΙ ΤΙΝΑ
270
ΜΗΤ' ΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΩ ΠΟΤΜΩ
ΤΩ ΝΥΝ ΦΘΕΡΕΙΣΘΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΥΔ' ΕΧΘΙΟΝΙ.
ΥΜΙΝ ΔΕ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣΙ ΚΑΔΜΕΙΟΙΣ, ΟΣΟΙΣ
ΤΑΔ' ΕΣΤ' ΑΡΕΣΚΟΝΘ', Η ΤΕ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΔΙΚΗ
ΧΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΕΥ ΞΥΝΕΙΕΝ ΕΙΣΑΕΙ ΘΕΟΙ.
275
 

ΧΟΡΟΣ
ΩΣΠΕΡ Μ' ΑΡΑΙΟΝ ΕΛΑΒΕΣ, ΩΔ', ΑΝΑΞ, ΕΡΩ.
ΟΥΤ' ΕΚΤΑΝΟΝ ΓΑΡ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΤΑΝΟΝΤ' ΕΧΩ
ΔΕΙΞΑΙ. ΤΟ ΔΕ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΜΨΑΝΤΟΣ ΗΝ
ΦΟΙΒΟΥ ΤΟΔ' ΕΙΠΕΙΝ, ΟΣΤΙΣ ΕΙΡΓΑΣΤΑΙ ΠΟΤΕ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΔΙΚΑΙ' ΕΛΕΞΑΣ. ΑΛΛ' ΑΝΑΓΚΑΣΑΙ ΘΕΟΥΣ 280
ΑΝ ΜΗ ΘΕΛΩΣΙΝ ΟΥΔ' ΑΝ ΕΙΣ ΔΥΝΑΙΤ' ΑΝΗΡ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΤΑ ΔΕΥΤΕΡ' ΕΚ ΤΩΝΔ' ΑΝ ΛΕΓΟΙΜ' ΑΜΟΙ ΔΟΚΕΙ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤ' ΕΣΤΙ, ΜΗ ΠΑΡΗΣ ΤΟ ΜΗ ΟΥ ΦΡΑΣΑΙ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΑΝΑΚΤ' ΑΝΑΚΤΙ ΤΑΥΘ' ΟΡΩΝΤ' ΕΠΙΣΤΑΜΑΙ
ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΙΒΩ ΤΕΙΡΕΣΙΑΝ, ΠΑΡ' ΟΥ ΤΙΣ ΑΝ
285
ΣΚΟΠΩΝ ΤΑΔ', ΩΝΑΞ, ΕΚΜΑΘΟΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΑΛΛ' ΟΥΚ ΕΝ ΑΡΓΟΙΣ ΟΥΔΕ ΤΟΥΤ' ΕΠΡΑΞΑΜΗΝ.
ΕΠΕΜΨΑ ΓΑΡ ΚΡΕΟΝΤΟΣ ΕΙΠΟΝΤΟΣ ΔΙΠΛΟΥΣ
ΠΟΜΠΟΥΣ. ΠΑΛΑΙ ΔΕ ΜΗ ΠΑΡΩΝ ΘΑΥΜΑΖΕΤΑΙ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ Γ' ΑΛΛΑ ΚΩΦΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙ' ΕΠΗ. 290
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΤΑ ΠΟΙΑ ΤΑΥΤΑ; ΠΑΝΤΑ ΓΑΡ ΣΚΟΠΩ ΛΟΓΟΝ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΘΑΝΕΙΝ ΕΛΕΧΘΗ ΠΡΟΣ ΤΙΝΩΝ ΟΔΟΙΠΟΡΩΝ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΗΚΟΥΣΑ ΚΑΓΩ. ΤΟΝ Δ' ΙΔΟΝΤ' ΟΥΔΕΙΣ ΟΡΑ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΑΛΛ' ΕΙ ΤΙ ΜΕΝ ΔΗ ΔΕΙΜΑΤΟΣ Γ' ΕΧΕΙ ΜΕΡΟΣ,
ΤΑΣ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩΝ ΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΟΙΑΣΔ' ΑΡΑΣ,
295
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
Ω ΜΗ 'ΣΤΙ ΔΡΩΝΤΙ ΤΑΡΒΟΣ, ΟΥΔ' ΕΠΟΣ ΦΟΒΕΙ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΑΛΛ' ΟΥΞΕΛΕΓΞΩΝ ΑΥΤΟΝ ΕΣΤΙΝ. ΟΙΔΕ ΓΑΡ
ΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΗΔΗ ΜΑΝΤΙΝ ΩΔ' ΑΓΟΥΣΙΝ, Ω
ΤΑΛΗΘΕΣ ΕΜΠΕΦΥΚΕΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΝΩ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
Ω ΠΑΝΤΑ ΝΩΜΩΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΑ ΤΕ 300
ΑΡΡΗΤΑ Τ', ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΕ ΚΑΙ ΧΘΟΝΟΣΤΙΒΗ,
ΠΟΛΙΝ ΜΕΝ, ΕΙ ΚΑΙ ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΦΡΟΝΕΙΣ Δ' ΟΜΩΣ
ΟΙΑ ΝΟΣΩ ΣΥΝΕΣΤΙΝ. ΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗΝ
ΣΩΤΗΡΑ Τ', ΩΝΑΞ, ΜΟΥΝΟΝ ΕΞΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝ.
ΦΟΙΒΟΣ ΓΑΡ, ΕΙ ΤΙ ΜΗ ΚΛΥΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ,
305
ΠΕΜΨΑΣΙΝ ΗΜΙΝ ΑΝΤΕΠΕΜΨΕΝ, ΕΚΛΥΣΙΝ
ΜΟΝΗΝ ΑΝ ΕΛΘΕΙΝ ΤΟΥΔΕ ΤΟΥ ΝΟΣΗΜΑΤΟΣ,
ΕΙ ΤΟΥΣ ΚΤΑΝΟΝΤΑΣ ΛΑΙΟΝ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΕΥ
ΚΤΕΙΝΑΙΜΕΝ H ΓΗΣ ΦΥΓΑΔΑΣ ΕΚΠΕΜΨΑΙΜΕΘΑ.
ΣΥ ΝΥΝ ΦΘΟΝΗΣΑΣ ΜΗΤ' ΑΠ' ΟΙΩΝΩΝ ΦΑΤΙΝ
310
ΜΗΤ' ΕΙ ΤΙΝ' ΑΛΛΗΝ ΜΑΝΤΙΚΗΣ ΕΧΕΙΣ ΟΔΟΝ,
ΡΥΣΑΙ ΣΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΝ, ΡΥΣΑΙ Δ' ΕΜΕ,
ΡΥΣΑΙ ΔΕ ΠΑΝ ΜΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΕΘΝΗΚΟΤΟΣ.
ΕΝ ΣΟΙ ΓΑΡ ΕΣΜΕΝ. ΑΝΔΡΑ Δ' ΩΦΕΛΕΙΝ ΑΦ' ΩΝ
ΕΧΟΙ ΤΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΙΤΟ, ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΠΟΝΩΝ.
315
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΦΕΥ ΦΕΥ, ΦΡΟΝΕΙΝ ΩΣ ΔΕΙΝΟΝ ΕΝΘΑ ΜΗ ΤΕΛΗ
ΛΥΗ ΦΡΟΝΟΥΝΤΙ. ΤΑΥΤΑ ΓΑΡ ΚΑΛΩΣ ΕΓΩ
ΕΙΔΩΣ ΔΙΩΛΕΣ'. ΟΥ ΓΑΡ ΑΝ ΔΕΥΡ' ΙΚΟΜΗΝ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΤΙ Δ' ΕΣΤΙΝ; ΩΣ ΑΘΥΜΟΣ ΕΙΣΕΛΗΛΥΘΑΣ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΑΦΕΣ Μ' ΕΣ ΟΙΚΟΥΣ. ΡΑΣΤΑ ΓΑΡ ΤΟ ΣΟΝ ΤΕ ΣΥ 320
ΚΑΓΩ ΔΙΟΙΣΩ ΤΟΥΜΟΝ, HΝ ΕΜΟΙ ΠΙΘΗ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΤ' ΕΝΝΟΜ' ΕΙΠΑΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΠΟΛΕΙ
ΤΗΔ', Η Σ' ΕΘΡΕΨΕ, ΤΗΝΔ' ΑΠΟΣΤΕΡΩΝ ΦΑΤΙΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΡΩ ΓΑΡ ΟΥΔΕ ΣΟΙ ΤΟ ΣΟΝ ΦΩΝΗΜ' ΙΟΝ
ΠΡΟΣ ΚΑΙΡΟΝ. ΩΣ ΟΥΝ ΜΗΔ' ΕΓΩ ΤΑΥΤΟΝ ΠΑΘΩ--
325
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΜΗ ΠΡΟΣ ΘΕΩΝ ΦΡΟΝΩΝ Γ' ΑΠΟΣΤΡΑΦΗΣ, ΕΠΕΙ
ΠΑΝΤΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝ ΟΙΔ' ΙΚΤΗΡΙΟΙ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΠΑΝΤΕΣ ΓΑΡ ΟΥ ΦΡΟΝΕΙΤ'. ΕΓΩ Δ' ΟΥ ΜΗ ΠΟΤΕ
ΤΑΜ', ΩΣ ΑΝ ΕΙΠΩ ΜΗ ΤΑ Σ', ΕΚΦΗΝΩ ΚΑΚΑ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΤΙ ΦΗΣ; ΞΥΝΕΙΔΩΣ ΟΥ ΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΛΛ' ΕΝΝΟΕΙΣ 330
ΗΜΑΣ ΠΡΟΔΟΥΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΘΕΙΡΑΙ ΠΟΛΙΝ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΕΓΩ ΟΥΤ' ΕΜΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ Σ' ΑΛΓΥΝΩ. ΤΙ ΤΑΥΤ'
ΑΛΛΩΣ ΕΛΕΓΧΕΙΣ; ΟΥ ΓΑΡ ΑΝ ΠΥΘΟΙΟ ΜΟΥ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΚ, Ω ΚΑΚΩΝ ΚΑΚΙΣΤΕ, ΚΑΙ ΓΑΡ ΑΝ ΠΕΤΡΟΥ
ΦΥΣΙΝ ΣΥ Γ' ΟΡΓΑΝΕΙΑΣ, ΕΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ,
335
ΑΛΛ' ΩΔ' ΑΤΕΓΚΤΟΣ ΚΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟΣ ΦΑΝΕΙ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΡΓΗΝ ΕΜΕΜΨΩ ΤΗΝ ΕΜΗΝ, ΤΗΝ ΣΗΝ Δ' ΟΜΟΥ
ΝΑΙΟΥΣΑΝ ΟΥ ΚΑΤΕΙΔΕΣ, ΑΛΛ' ΕΜΕ ΨΕΓΕΙΣ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΤΙΣ ΓΑΡ ΤΟΙΑΥΤ' ΑΝ ΟΥΚ ΑΝ ΟΡΓΙΖΟΙΤ' ΕΠΗ
ΚΛΥΩΝ, Α ΝΥΝ ΣΥ ΤΗΝΔ' ΑΤΙΜΑΖΕΙΣ ΠΟΛΙΝ;
340
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΗΞΕΙ ΓΑΡ ΑΥΤΑ, ΚΑΝ ΕΓΩ ΣΙΓΗ ΣΤΕΓΩ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΚΟΥΝ Α Γ' ΗΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗ ΛΕΓΕΙΝ ΕΜΟΙ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΥΚ ΑΝ ΠΕΡΑ ΦΡΑΣΑΙΜΙ. ΠΡΟΣ ΤΑΔ', ΕΙ ΘΕΛΕΙΣ,
ΘΥΜΟΥ ΔΙ' ΟΡΓΗΣ ΗΤΙΣ ΑΓΡΙΩΤΑΤΗ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΗΣΩ Γ' ΟΥΔΕΝ, ΩΣ ΟΡΓΗΣ ΕΧΩ, 345
ΑΠΕΡ ΞΥΝΙΗΜ'. ΙΣΘΙ ΓΑΡ ΔΟΚΩΝ ΕΜΟΙ
ΚΑΙ ΞΥΜΦΥΤΕΥΣΑΙ ΤΟΥΡΓΟΝ ΕΙΡΓΑΣΘΑΙ Θ', ΟΣΟΝ
ΜΗ ΧΕΡΣΙ ΚΑΙΝΩΝ. ΕΙ Δ' ΕΤΥΓΧΑΝΕΣ ΒΛΕΠΩΝ,
ΚΑΙ ΤΟΥΡΓΟΝ ΑΝ ΣΟΥ ΤΟΥΤ', ΕΦΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΥ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΑΛΗΘΕΣ; ΕΝΝΕΠΩ ΣΕ ΤΩ ΚΗΡΥΓΜΑΤΙ 350
ΩΠΕΡ ΠΡΟΕΙΠΑΣ ΕΜΜΕΝΕΙΝ, ΚΑΦ' ΗΜΕΡΑΣ
ΤΗΣ ΝΥΝ ΠΡΟΣΑΥΔΑΝ ΜΗΤΕ ΤΟΥΣΔΕ ΜΗΤ' ΕΜΕ,
ΩΣ ΟΝΤΙ ΓΗΣ ΤΗΣΔ' ΑΝΟΣΙΩ ΜΙΑΣΤΟΡΙ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΤΩΣ ΑΝΑΙΔΩΣ ΕΞΕΚΙΝΗΣΑΣ ΤΟΔΕ
ΤΟ ΡΗΜΑ; ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΤΟ ΦΕΥΞΕΣΘΑΙ ΔΟΚΕΙΣ;
355
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΠΕΦΕΥΓΑ. ΤΑΛΗΘΕΣ ΓΑΡ ΙΣΧΥΟΝ ΤΡΕΦΩ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΧΘΕΙΣ; ΟΥ ΓΑΡ ΕΚ ΓΕ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΣΟΥ. ΣΥ ΓΑΡ Μ' ΑΚΟΝΤΑ ΠΡΟΥΤΡΕΨΩ ΛΕΓΕΙΝ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟΝ; ΛΕΓ' ΑΥΘΙΣ, ΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΘΩ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΥΧΙ ΞΥΝΗΚΑΣ ΠΡΟΣΘΕΝ; H 'ΚΠΕΙΡΑ ΛΕΓΩΝ; 360
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥΧ ΩΣΤΕ Γ' ΕΙΠΕΙΝ ΓΝΩΣΤΟΝ. ΑΛΛ' ΑΥΘΙΣ ΦΡΑΣΟΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΦΟΝΕΑ ΣΕ ΦΗΜΙ ΤΑΝΔΡΟΣ ΟΥ ΖΗΤΕΙΣ ΚΥΡΕΙΝ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΑΛΛ' ΟΥ ΤΙ ΧΑΙΡΩΝ ΔΙΣ ΓΕ ΠΗΜΟΝΑΣ ΕΡΕΙΣ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΕΙΠΩ ΤΙ ΔΗΤΑ ΚΑΛΛ', ΙΝ' ΟΡΓΙΖΗ ΠΛΕΟΝ;
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΣΟΝ ΓΕ ΧΡΗΖΕΙΣ. ΩΣ ΜΑΤΗΝ ΕΙΡΗΣΕΤΑΙ. 365
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΛΕΛΗΘΕΝΑΙ ΣΕ ΦΗΜΙ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΦΙΛΤΑΤΟΙΣ
ΑΙΣΧΙΣΘ' ΟΜΙΛΟΥΝΤ', ΟΥΔ' ΟΡΑΝ ΙΝ' ΕΙ ΚΑΚΟΥ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
Η ΚΑΙ ΓΕΓΗΘΩΣ ΤΑΥΤ' ΑΕΙ ΛΕΞΕΙΝ ΔΟΚΕΙΣ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΕΙΠΕΡ ΤΙ Γ' ΕΣΤΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΘΕΝΟΣ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΑΛΛ' ΕΣΤΙ, ΠΛΗΝ ΣΟΙ. ΣΟΙ ΔΕ ΤΟΥΤ' ΟΥΚ ΕΣΤ' ΕΠΕΙ 370
ΤΥΦΛΟΣ ΤΑ Τ' ΩΤΑ ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΤΑ Τ' ΟΜΜΑΤ' ΕΙ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΣΥ Δ' ΑΘΛΙΟΣ ΓΕ ΤΑΥΤ' ΟΝΕΙΔΙΖΩΝ, Α ΣΟΙ
ΟΥΔΕΙΣ ΟΣ ΟΥΧΙ ΤΩΝΔ' ΟΝΕΙΔΙΕΙ ΤΑΧΑ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΜΙΑΣ ΤΡΕΦΕΙ ΠΡΟΣ ΝΥΚΤΟΣ, ΩΣΤΕ ΜΗΤ' ΕΜΕ
ΜΗΤ' ΑΛΛΟΝ, ΟΣΤΙΣ ΦΩΣ ΟΡΑ, ΒΛΑΨΑΙ ΠΟΤ' ΑΝ.
375
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΥ ΓΑΡ ΣΕ ΜΟΙΡΑ ΠΡΟΣ Γ' ΕΜΟΥ ΠΕΣΕΙΝ, ΕΠΕΙ
ΙΚΑΝΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ, Ω ΤΑΔ' ΕΚΠΡΑΞΑΙ ΜΕΛΕΙ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΚΡΕΟΝΤΟΣ H ΣΟΥ ΤΑΥΤΑ ΤΑΞΕΥΡΗΜΑΤΑ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΚΡΕΩΝ ΔΕ ΣΟΙ ΠΗΜ' ΟΥΔΕΝ, ΑΛΛ' ΑΥΤΟΣ ΣΥ ΣΟΙ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
Ω ΠΛΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ ΤΕΧΝΗΣ 380
ΥΠΕΡΦΕΡΟΥΣΑ ΤΩ ΠΟΛΥΖΗΛΩ ΒΙΩ,
ΟΣΟΣ ΠΑΡ' ΥΜΙΝ Ο ΦΘΟΝΟΣ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ,
ΕΙ ΤΗΣΔΕ Γ' ΑΡΧΗΣ ΟΥΝΕΧ', ΗΝ ΕΜΟΙ ΠΟΛΙΣ
ΔΩΡΗΤΟΝ, ΟΥΚ ΑΙΤΗΤΟΝ, ΕΙΣΕΧΕΙΡΙΣΕΝ,
ΤΑΥΤΗΣ ΚΡΕΩΝ Ο ΠΙΣΤΟΣ, ΟΥΞ ΑΡΧΗΣ ΦΙΛΟΣ,
385
ΛΑΘΡΑ Μ' ΥΠΕΛΘΩΝ ΕΚΒΑΛΕΙΝ ΙΜΕΙΡΕΤΑΙ,
ΥΦΕΙΣ ΜΑΓΟΝ ΤΟΙΟΝΔΕ ΜΗΧΑΝΟΡΡΑΦΟΝ,
ΔΟΛΙΟΝ ΑΓΥΡΤΗΝ, ΟΣΤΙΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΚΕΡΔΕΣΙΝ
ΜΟΝΟΝ ΔΕΔΟΡΚΕ, ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΝ Δ' ΕΦΥ ΤΥΦΛΟΣ.
ΕΠΕΙ, ΦΕΡ' ΕΙΠΕ, ΠΟΥ ΣΥ ΜΑΝΤΙΣ ΕΙ ΣΑΦΗΣ;
390
ΠΩΣ ΟΥΚ, ΟΘ' Η ΡΑΨΩΔΟΣ ΕΝΘΑΔ' ΗΝ ΚΥΩΝ,
ΗΥΔΑΣ ΤΙ ΤΟΙΣΔ' ΑΣΤΟΙΣΙΝ ΕΚΛΥΤΗΡΙΟΝ;
ΚΑΙΤΟΙ ΤΟ Γ' ΑΙΝΙΓΜ' ΟΥΧΙ ΤΟΥΠΙΟΝΤΟΣ ΗΝ
ΑΝΔΡΟΣ ΔΙΕΙΠΕΙΝ, ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΙΑΣ ΕΔΕΙ.
ΗΝ ΟΥΤ' ΑΠ' ΟΙΩΝΩΝ ΣΥ ΠΡΟΥΦΑΝΗΣ ΕΧΩΝ
395
ΟΥΤ' ΕΚ ΘΕΩΝ ΤΟΥ ΓΝΩΤΟΝ. ΑΛΛ' ΕΓΩ ΜΟΛΩΝ,
Ο ΜΗΔΕΝ ΕΙΔΩΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ, ΕΠΑΥΣΑ ΝΙΝ,
ΓΝΩΜΗ ΚΥΡΗΣΑΣ ΟΥΔ' ΑΠ', ΟΙΩΝΩΝ ΜΑΘΩΝ.
ΟΝ ΔΗ ΣΥ ΠΕΙΡΑΣ ΕΚΒΑΛΕΙΝ, ΔΟΚΩΝ ΘΡΟΝΟΙΣ
ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣΕΙΝ ΤΟΙΣ ΚΡΕΟΝΤΕΙΟΙΣ ΠΕΛΑΣ.
400
ΚΛΑΙΩΝ ΔΟΚΕΙΣ ΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥ ΧΩ ΣΥΝΘΕΙΣ ΤΑΔΕ
ΑΓΗΛΑΤΗΣΕΙΝ. ΕΙ ΔΕ ΜΗ 'ΔΟΚΕΙΣ ΓΕΡΩΝ
ΕΙΝΑΙ, ΠΑΘΩΝ ΕΓΝΩΣ ΑΝ ΟΙΑ ΠΕΡ ΦΡΟΝΕΙΣ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΗΜΙΝ ΜΕΝ ΕΙΚΑΖΟΥΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΔ' ΕΠΗ
ΟΡΓΗ ΛΕΛΕΧΘΑΙ ΚΑΙ ΤΑ Σ', ΟΙΔΙΠΟΥΣ, ΔΟΚΕΙ,
405
ΔΕΙ Δ' ΟΥ ΤΟΙΟΥΤΩΝ, ΑΛΛ' ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΑΝΤΕΙ' ΑΡΙΣΤΑ ΛΥΣΟΜΕΝ, ΤΟΔΕ ΣΚΟΠΕΙΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΕΙ ΚΑΙ ΤΥΡΑΝΝΕΙΣ, ΕΞΙΣΩΤΕΟΝ ΤΟ ΓΟΥΝ
ΙΣ' ΑΝΤΙΛΕΞΑΙ. ΤΟΥΔΕ ΓΑΡ ΚΑΓΩ ΚΡΑΤΩ.
ΟΥ ΓΑΡ ΤΙ ΣΟΙ ΖΩ ΔΟΥΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΛΟΞΙΑ.
410
ΩΣΤ' ΟΥ ΚΡΕΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΟΥ ΓΕΓΡΑΨΟΜΑΙ.
ΛΕΓΩ Δ', ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΝ Μ' ΩΝΕΙΔΙΣΑΣ.
ΣΥ ΚΑΙ ΔΕΔΟΡΚΑΣ ΚΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΙΝ' ΕΙ ΚΑΚΟΥ,
ΟΥΔ' ΕΝΘΑ ΝΑΙΕΙΣ, ΟΥΔ' ΟΤΩΝ ΟΙΚΕΙΣ ΜΕΤΑ.
?Ρ' ΟΙΣΘ' ΑΦ' ΩΝ ΕΙ; ΚΑΙ ΛΕΛΗΘΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΩΝ
415
ΤΟΙΣ ΣΟΙΣΙΝ ΑΥΤΟΥ ΝΕΡΘΕ ΚΑΠΙ ΓΗΣ ΑΝΩ,
ΚΑΙ Σ' ΑΜΦΙΠΛΗΞ ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΥ ΠΑΤΡΟΣ
ΕΛΑ ΠΟΤ' ΕΚ ΓΗΣ ΤΗΣΔΕ ΔΕΙΝΟΠΟΥΣ ΑΡΑ,
ΒΛΕΠΟΝΤΑ ΝΥΝ ΜΕΝ ΟΡΘ', ΕΠΕΙΤΑ ΔΕ ΣΚΟΤΟΝ.
ΒΟΗΣ ΔΕ ΤΗΣ ΣΗΣ ΠΟΙΟΣ ΟΥΚ ΕΣΤΑΙ ΛΙΜΗΝ,
420
ΠΟΙΟΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ ΟΥΧΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΤΑΧΑ,
ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΙΣΘΗ ΤΟΝ ΥΜΕΝΑΙΟΝ, ΟΝ ΔΟΜΟΙΣ
ΑΝΟΡΜΟΝ ΕΙΣΕΠΛΕΥΣΑΣ, ΕΥΠΛΟΙΑΣ ΤΥΧΩΝ;
ΑΛΛΩΝ ΔΕ ΠΛΗΘΟΣ ΟΥΚ ΕΠΑΙΣΘΑΝΕΙ ΚΑΚΩΝ,
Α Σ' ΕΞΙΣΩΣΕΙ ΣΟΙ ΤΕ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΣΟΙΣ ΤΕΚΝΟΙΣ.
425
ΠΡΟΣ ΤΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΡΕΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΜΟΝ ΣΤΟΜΑ
ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΖΕ. ΣΟΥ ΓΑΡ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΒΡΟΤΩΝ
ΚΑΚΙΟΝ ΟΣΤΙΣ ΕΚΤΡΙΒΗΣΕΤΑΙ ΠΟΤΕ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
Η ΤΑΥΤΑ ΔΗΤ' ΑΝΕΚΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟΥ ΚΛΥΕΙΝ;
ΟΥΚ ΕΙΣ ΟΛΕΘΡΟΝ; ΟΥΧΙ ΘΑΣΣΟΝ; ΟΥ ΠΑΛΙΝ
430
ΑΨΟΡΡΟΣ ΟΙΚΩΝ ΤΩΝΔ' ΑΠΟΣΤΡΑΦΕΙΣ ΑΠΕΙ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΥΔ' ΙΚΟΜΗΝ ΕΓΩΓ' ΑΝ, ΕΙ ΣΥ ΜΗ 'ΚΑΛΕΙΣ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΟΥ ΓΑΡ ΤΙ Σ' ΗΔΗ ΜΩΡΑ ΦΩΝΗΣΟΝΤ', ΕΠΕΙ
ΣΧΟΛΗ Σ' ΑΝ ΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΜΗΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΗΜΕΙΣ ΤΟΙΟΙΔ' ΕΦΥΜΕΝ, ΩΣ ΜΕΝ ΣΟΙ ΔΟΚΕΙ, 435
ΜΩΡΟΙ, ΓΟΝΕΥΣΙ Δ', ΟΙ Σ' ΕΦΥΣΑΝ, ΕΜΦΡΟΝΕΣ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΠΟΙΟΙΣΙ; ΜΕΙΝΟΝ, ΤΙΣ ΔΕ Μ' ΕΚΦΥΕΙ ΒΡΟΤΩΝ;
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΗΔ' ΗΜΕΡΑ ΦΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΕΡΕΙ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΩΣ ΠΑΝΤ' ΑΓΑΝ ΑΙΝΙΚΤΑ ΚΑΣΑΦΗ ΛΕΓΕΙΣ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΟΥΚΟΥΝ ΣΥ ΤΑΥΤ' ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΥΡΙΣΚΕΙΝ ΕΦΥΣ; 440
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΤΟΙΑΥΤ' ΟΝΕΙΔΙΖ', ΟΙΣ ΕΜ' ΕΥΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΑΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΑΥΤΗ ΓΕ ΜΕΝΤΟΙ Σ' Η ΤΥΧΗ ΔΙΩΛΕΣΕΝ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΑΛΛ' ΕΙ ΠΟΛΙΝ ΤΗΝΔ' ΕΞΕΣΩΣ', ΟΥ ΜΟΙ ΜΕΛΕΙ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΑΠΕΙΜΙ ΤΟΙΝΥΝ. ΚΑΙ ΣΥ, ΠΑΙ, ΚΟΜΙΖΕ ΜΕ.
 

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΚΟΜΙΖΕΤΩ ΔΗΘ'. ΩΣ ΠΑΡΩΝ ΣΥ Γ' ΕΜΠΟΔΩΝ 445
ΟΧΛΕΙΣ, ΣΥΘΕΙΣ Τ' ΑΝ ΟΥΚ ΑΝ ΑΛΓΥΝΟΙΣ ΠΛΕΟΝ.
 

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ
ΕΙΠΩΝ ΑΠΕΙΜ' ΩΝ ΟΥΝΕΚ', ΗΛΘΟΝ, ΟΥ ΤΟ ΣΟΝ
ΔΕΙΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΝ. ΟΥ ΓΑΡ ΕΣΘ' ΟΠΟΥ Μ' ΟΛΕΙΣ.
ΛΕΓΩ ΔΕ ΣΟΙ. ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΟΥΤΟΝ, ΟΝ ΠΑΛΑΙ
ΖΗΤΕΙΣ ΑΠΕΙΛΩΝ ΚΑΝΑΚΗΡΥΣΣΩΝ ΦΟΝΟΝ
450
ΤΟΝ ΛΑΙΕΙΟΝ, ΟΥΤΟΣ ΕΣΤΙΝ ΕΝΘΑΔΕ,
ΞΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΟΙΚΟΣ, ΕΙΤΑ Δ' ΕΓΓΕΝΗΣ
ΦΑΝΗΣΕΤΑΙ ΘΗΒΑΙΟΣ, ΟΥΔ' ΗΣΘΗΣΕΤΑΙ
ΤΗ ΞΥΜΦΟΡΑ. ΤΥΦΛΟΣ ΓΑΡ ΕΚ ΔΕΔΟΡΚΟΤΟΣ
ΚΑΙ ΠΤΩΧΟΣ ΑΝΤΙ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΞΕΝΗΝ ΕΠΙ
455
ΣΚΗΠΤΡΩ ΠΡΟΔΕΙΚΝΥΣ ΓΑΙΑΝ ΕΜΠΟΡΕΥΣΕΤΑΙ.
ΦΑΝΗΣΕΤΑΙ ΔΕ ΠΑΙΣΙ ΤΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ΞΥΝΩΝ
ΑΔΕΛΦΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΗΡ, ΚΑΞ ΗΣ ΕΦΥ
ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΙΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ
ΟΜΟΣΠΟΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΦΟΝΕΥΣ. ΚΑΙ ΤΑΥΤ' ΙΩΝ
460
ΕΙΣΩ ΛΟΓΙΖΟΥ. ΚΑΝ ΛΑΒΗΣ ΕΨΕΥΣΜΕΝΟΝ,
ΦΑΣΚΕΙΝ ΕΜ' ΗΔΗ ΜΑΝΤΙΚΗ ΜΗΔΕΝ ΦΡΟΝΕΙΝ.
 

ΧΟΡΟΣ
ΤΙΣ ΟΝΤΙΝ' Α ΘΕΣΠΙΕΠΕΙΑ ΔΕΛΦΙΣ ΕΙΠΕ ΠΕΤΡΑ
ΑΡΡΗΤ' ΑΡΡΗΤΩΝ ΤΕΛΕΣΑΝΤΑ ΦΟΙΝΙΑΙΣΙ ΧΕΡΣΙΝ;
465
ΩΡΑ ΝΙΝ ΑΕΛΛΑΔΩΝ
ΙΠΠΩΝ ΣΘΕΝΑΡΩΤΕΡΟΝ
ΦΥΓΑ ΠΟΔΑ ΝΩΜΑΝ.
ΕΝΟΠΛΟΣ ΓΑΡ ΕΠ' ΑΥΤΟΝ ΕΠΕΝΘΡ?ΣΚΕΙ
ΠΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΕΡΟΠΑΙΣ Ο ΔΙΟΣ ΓΕΝΕΤΑΣ,
470
ΔΕΙΝΑΙ Δ' ΑΜ' ΕΠΟΝΤΑΙ
ΚΗΡΕΣ ΑΝΑΠΛΑΚΗΤΟΙ
ΕΛΑΜΨΕ ΓΑΡ ΤΟΥ ΝΙΦΟΕΝΤΟΣ ΑΡΤΙΩΣ ΦΑΝΕΙΣΑ
ΦΑΜΑ ΠΑΡΝΑΣΟΥ ΤΟΝ ΑΔΗΛΟΝ ΑΝΔΡΑ ΠΑΝΤ' ΙΧΝΕΥΕΙΝ.
ΦΟΙΤΑ ΓΑΡ ΥΠ' ΑΓΡΙΑΝ
475
ΥΛΑΝ ΑΝΑ Τ' ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ
ΠΕΤΡΑΣ ΙΣΟΤΑΥΡΟΣ
ΜΕΛΕΟΣ ΜΕΛΕΩ ΠΟΔΙ ΧΗΡΕΥΩΝ,
ΤΑ ΜΕΣΟΜΦΑΛΑ ΓΑΣ ΑΠΟΝΟΣΦΙΖΩΝ
480
ΜΑΝΤΕΙΑ. ΤΑ Δ' ΑΕΙ ΖΩΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΤΑΤΑΙ.

ΔΕΙΝΑ ΜΕΝ ΟΥΝ, ΔΕΙΝΑ ΤΑΡΑΣΣΕΙ ΣΟΦΟΣ ΟΙΩΝΟΘΕΤΑΣ
ΟΥΤΕ ΔΟΚΟΥΝΤ' ΟΥΤ' ΑΠΟΦΑΣΚΟΝΘ'. Ο ΤΙ ΛΕΞΩ Δ' ΑΠΟΡΩ.
485
ΠΕΤΟΜΑΙ Δ' ΕΛΠΙΣΙΝ ΟΥΤ', ΕΝΘΑΔ' ΟΡΩΝ ΟΥΤ' ΟΠΙΣΩ.
ΤΙ ΓΑΡ H ΛΑΒΔΑΚΙΔΑΙΣ
H ΤΩ ΠΟΛΥΒΟΥ ΝΕΙΚΟΣ ΕΚΕΙΤ', ΟΥΤΕ ΠΑΡΟΙΘΕΝ ΠΟΤ' ΕΓΩΓ'
490
ΕΜΑΘΟΝ, ΠΡΟΣ ΟΤΟΥ ΔΗ ΒΑΣΑΝΙΖΩΝ ΒΑΣΑΝΩ
ΕΠΙ ΤΑΝ ΕΠΙΔΑΜΟΝ ΦΑΤΙΝ ΕΙΜ' ΟΙΔΙΠΟΔΑ ΛΑΒΔΑΚΙΔΑΙΣ
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΑΔΗΛΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ.
495
ΑΛΛ' Ο ΜΕΝ ΟΥΝ ΖΕΥΣ Ο Τ' ΑΠΟΛΛΩΝ ΞΥΝΕΤΟΙ

ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΟΤΩΝ ΕΙΔΟΤΕΣ.
 ΑΝΔΡΩΝ Δ' ΟΤΙ ΜΑΝΤΙΣ ΠΛΕΟΝ H 'ΓΩ ΦΕΡΕΤΑΙ,
500
ΚΡΙΣΙΣ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΛΑΘΗΣ. ΣΟΦΙΑ Δ' ΑΝ ΣΟΦΙΑΝ
ΠΑΡΑΜΕΙΨΕΙΕΝ ΑΝΗΡ.
ΑΛΛ' ΟΥΠΟΤ' ΕΓΩΓ' ΑΝ, ΠΡΙΝ ΙΔΟΙΜ' ΟΡΘΟΝ ΕΠΟΣ,

 ΜΕΜΦΟΜΕΝΩΝ ΑΝ ΚΑΤΑΦΑΙΗΝ. 505
ΦΑΝΕΡΑ ΓΑΡ ΕΠ' ΑΥΤΩ, ΠΤΕΡΟΕΣΣ' ΗΛΘΕ ΚΟΡΑ ΠΟΤΕ,
 ΚΑΙ ΣΟΦΟΣ ΩΦΘΗ ΒΑΣΑΝΩ Θ' ΑΔΥΠΟΛΙΣ ΤΩ ΑΠ' ΕΜΑΣ
510
ΦΡΕΝΟΣ ΟΥΠΟΤ' ΟΦΛΗΣΕΙ ΚΑΚΙΑΝ.

 

1-254 __255-511__512-770__771-1019__1020-1236__1237-1530

 

.............

.....................

Browse the Classical Greek Library for more original Greek texts

© Copyright 1999 - Homo Ecumenicus | All Rights Reserved.

Reproduction or use in any manner of editorial, pictorial, audio-visual, or other content from this site is prohibited without express written permission from Homo Ecumenicus. To obtain a license for commercial use of files on this site (audio files, mid files, texts, essays, articles, video clips, animations etc.) send email to

The background music of this page is a midi version of the 12-string guitar instrumental A fading world by  IOANNIDIS NIKOLAOS